Kup teraz, zapłać za 30 dni
Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia.
Bez żadnych kosztów.
Jak to działa?
Krok 1
Krok 2
Krok 3
Krok 4
Korzyści
Nie tracisz wyjątkowych okazji
Warning: Undefined array key "box_bg_hover_background" in /home/szewczukk-p/websites/psiawygoda/wp-content/plugins/masterlayer-addons-for-elementor/includes/widgets/mae-icon-box.php on line 2290
Planujesz swoje wydatki
Warning: Undefined array key "box_bg_hover_background" in /home/szewczukk-p/websites/psiawygoda/wp-content/plugins/masterlayer-addons-for-elementor/includes/widgets/mae-icon-box.php on line 2290
Możesz pozwolić sobie na więcej
Warning: Undefined array key "box_bg_hover_background" in /home/szewczukk-p/websites/psiawygoda/wp-content/plugins/masterlayer-addons-for-elementor/includes/widgets/mae-icon-box.php on line 2290
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.
W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”, w ciągu 30 dni spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych kosztów.
Do kiedy muszę spłacić transakcję?
Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail.
Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Zawsze możesz uzyskać więcej informacji:
- +48 22 333 74 60
- info@paypo.pl
- PayPo